Edyta Wolek /Fotografia

O MNIE

Moje zdjęcie
Wieliczka, Małopolska, Poland
Witam na moim blogu! Tutaj zamieszczam aktualności, zdjęcia z nowych sesji, zachęcam więc do regularnego odwiedzania. Jeśli moje fotografie wywołały w Was pozytywne emocje, zapraszam do współpracy. Tel. 508-135-980, e-mail. edytawolek@o2.pl

niedziela, 1 maja 2011

Maksiu

Maksymilian gościł już na moim blogu gdy miał 6 tygodni i później, razem z rodzicami, gdy miał 3 miesiące . Teraz jest już dużym chłopcem ;) skończył 8 miesięcy i bardzo się zmienił, ale nadal jest uroczy i kochany...to mój niezawodny model.
Oto reszta zdjęć z naszej ostatniej sesji, oprócz kadrów świątecznych (poprzedni post) było też trochę "safari" ;) a skończyło się
w multikolorkach :)







i moje ulubione :)







2 komentarze:

  1. Piękny model ,świetna sesja,ostatnie bardzo mi się podoba bo lubie takie kadry:)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy