Edyta Wolek /Fotografia

O MNIE

Moje zdjęcie
Wieliczka, Małopolska, Poland
Witam na moim blogu! Tutaj zamieszczam aktualności, zdjęcia z nowych sesji, zachęcam więc do regularnego odwiedzania. Jeśli moje fotografie wywołały w Was pozytywne emocje, zapraszam do współpracy. Tel. 508-135-980, e-mail. edytawolek@o2.pl

piątek, 17 czerwca 2011

Adaś

Adaś skończył już 8 miesięcy i jest bardzo wesołym chłopcem. Ilekroć Go widzę to śmieje się do mnie radośnie :)
Jednak podczas naszej sesji...bardzo profesjonalnie podszedł do sprawy :) i mimo rozśmieszania zachował powagę i skupienie...
co czyni z niego dobrego modela :)













A tu z Mamusią :)...Beatko, bardzo Ci dziękuję za pomoc przy sesji!



6 komentarzy:

  1. z Mamą najbardziej szczęśliwy!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne prace... Jest mi milo zajrzec tutaj ponownie... :) Adas jest uroczym modelem,choc wydawac by sie moglo , ze przez chwilke w wiklinowym koszu nie bylo mu zbyt wygodnie? :) Ze tak sie powtorze...Piekne aranzacje, kolory, klimat...cieplo ... baaaardzo lubie Twoje zdjecia. A widok Beatki dodatkowo wymalowal mi usmiech na twarzy... :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło czytać takie komentarze :)
    Dziękuję serdecznie, pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga w wolnych chwilach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prace przecudne...Edytko jesteś tak ciepłą i sympatyczną osobą, stworzona jesteś do tego, aby pracować z dziećmi...zdjęcia robisz piękne.nic tylko chwalić, chwalić...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jak miło...dziękuję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fotogafujesz najszczęśliwsze chwile w życiu człowieka :) super sprawa :) pozdrawiam serdecznie :D zajrzyj też czasem do mnie http://samurajgrzes.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy