Edyta Wolek /Fotografia

O MNIE

Moje zdjęcie
Wieliczka, Małopolska, Poland
Witam na moim blogu! Tutaj zamieszczam aktualności, zdjęcia z nowych sesji, zachęcam więc do regularnego odwiedzania. Jeśli moje fotografie wywołały w Was pozytywne emocje, zapraszam do współpracy. Tel. 508-135-980, e-mail. edytawolek@o2.pl

niedziela, 4 marca 2012

Oczekiwanie na...Wiktorię :) - sesja ciążowa i noworodkowa

Ósmy miesiąc oczekiwania na cud narodzin :)
Cieszę się, że mogłam uwiecznić ten wyjątkowy moment w życiu Angeliki i Piotra.
Cztery tygodnie później cud się spełnił i na świat przyszła Ich upragniona córeczka Wiktoria.
Zadzwonili wtedy do mnie i zamówili dla Niej sesję noworodkową. 
Poczułam się ogromnie zaszczycona i szczęśliwa :)
Podwójna sesja, podwójna radość, podwójna pamiątka...zapraszam do oglądania.










                Wiktoria - 11 dni 

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy