Edyta Wolek /Fotografia

O MNIE

Moje zdjęcie
Wieliczka, Małopolska, Poland
Witam na moim blogu! Tutaj zamieszczam aktualności, zdjęcia z nowych sesji, zachęcam więc do regularnego odwiedzania. Jeśli moje fotografie wywołały w Was pozytywne emocje, zapraszam do współpracy. Tel. 508-135-980, e-mail. edytawolek@o2.pl

piątek, 27 stycznia 2012

Pola i Lena

Fotografia noworodkowa jest najbliższa mojemu sercu.
Nie potrafię opisać co czuję fotografując takie maleństwa...to coś magicznego. 
Kiedy dowiedziałam się, że będę fotografować bliźniaczki byłam podwójnie szczęśliwa :) Z Polą i Lenką spotkałam się dwa razy, pierwszy raz gdy miały niecałe 3 tygodnie i drugi, gdy miały 7 tygodni :) Zobaczcie jak urosły i zmieniły się w ciągu miesiąca :)
Rodzicom dziewczynek bardzo dziękuje za zaufanie, jakim obdarzyli mnie już po raz kolejny, najpierw przy sesji małego Maksia a teraz przy Jego siostrzyczkach.







    Tu dziewczynki miały już 7 tygodni:















    Wyjątkowy komplet dla wyjątkowych modelek :)











6 komentarzy:

  1. Twoje zdjecia rozczulaja Edytko, :) widac ze naprawde kochasz swoja prace... i zapewne obiekty ktore fotografujesz rowniez... Pozdrowienia serdeczne. Przeogromnie lubie zagladac na Twoja strone... :)
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja przeogromnie dziękuje Beatko za to, co mi tu napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie drobinki! Przecudne po prostu! A zdjęcia, jak zawsze, fantastyczne! Życzę jak najwięcej takich niesamowitych modelek:)

    Pozdrawiam,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze, podobają mi się szczególnie dwa zdjęcia, na jednym uśmiecha się jedna a na drugim druga :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wszystkim dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne dziewczynki - najbardziej podoba mi się ostatnie noworodkowe i 7 - z okresu niemowlęcego (ze spojrzeniem w obiektyw)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy